måndag 4 juli 2011

Superduper lugn helg.

Hej!

Ja det vart en riktigt skön o lugn helg. Micke var ju krasslig, så vi bara slappade. Kikat på massor av film har vi hunnit med o bara gått runt o varit. Skönt med sådana helger ibland.
Idag skulle jag egentligen klippa mig, men vaknade med 38.2 i temp o ont i halsen:( Däremot var jag på ett möte på em. o därefter åkte vi ner till Åmåsäng så Mario skulle få bada lite. Han gillar det skarpt ser man. Traskar så glatt i, men när det börjar att djupna så simmar han tillbaka där han bottnar. Men skönt att han kan svalka av sig lite. Har sen mest vilat idag för att piggna till lite. Ledig i morgon med o då tänkte jag städa av lite här. Man märker nu hur lite hundhår o tufsar det är, när inte hjärtat finns längre. Han släppte ju hur mycket som helst när pälsen skulle bytas. Lilla hjärtat mitt, snart två veckor utan honom:( Vet inte om Mario sörjer honom. Vi bytte foder i förra veckan o tänkte prova på IAMS, eftersom det var extrapris på Djurmagasinet. Men tror ni han äter det då....men han gör väl det när magen börjar att knorra.
Nej nu ska jag tippa i mig en alvdeoncoctail o sen vila igen....hörs.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar