söndag 24 juli 2011

Mysig o rolig lördag.

Hej!

Gick upp redan vi halvåtta igårmorse, vilket jag tyckte var tidigt med tanke på kvällen/natten innan:) Iofs höll vi för en gångs skull inte igång natten lång utan vid halvtvå var jag så trött så jag kunde inte hålla ögonen uppe längre. Jag, Alexandra o Ullis åt en mysfrukost innan det var dags för min stockholmsbesök o åka vidare på sin brorsdotters dop. Slöade efter det o när vi hade intagit vår pizza så körde jag o Micke igång med kinect igen:) Vi höll på i säkert 5-6 timmar med ett litet avbrott mitt i. Jag kan lugnt påstå att det är skitjobbigt med spelet men samtidigt kanonkul. Man ser ju inte klok ut när man håller på o skulle nån se oss från utsidan så blir vi nog idiotförklarade där vi står o hoppar, duckar, viftar med armar osv. Passade på o ringa min goa, härliga väninna Annelie i Stockholm oxå. Vi satt säkert o babblade över en timme:)) Måste få fingrarna ur ars... o åka ner nån helg för påhälsning av både henne o Ullis:)

Idag fick jag faktiskt sova ända tills tioryckte innan min pajas Mario väckte mig med en blöt nos puss:) Ska väl snart ta o röja upp lite här efter helgens bravader o sen ska jag sticka iväg o jobba nån ynka timme mellan 17-20.15...Klart man ställer upp om man kan:) Nej dags för en förmiddagstår nu .... ha en kanondag mina vänner...

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar