onsdag 13 juli 2011

Vad tiden går fort.

Hej!

Idag är det hela tre veckor sedan vår älskade Snobben fick somna in:( Ärligt talat vet jag inte vart tiden tar vägen. Saknar honom nåt så hemskt:( Kommer nog aldrig att vänja mig med att inte ha honom runt sig jämt. Väntar fortfarande på urnan, så att jag får göra i ordning en fin minnesplats åt honom här hemma. Min älskade Snobb, snällare hund får man leta efter. Alla hans galna upptåg saknar man så klart o det känns väldigt konstigt att inte få hejdåpussarna när han skulle gå ut på promenad. Men han har det bra där han är nu och vi kunde inte ta nåt annat beslut än det vi gjorde.

Annars lunkar väl allt på som vanligt. Det har väl inte hunnit hänt så värst mycket än jobb. Men nu är jag ledig tills på fredag så idag ska här städas. Vi har äntligen fått vår dammsugarkontakt bytt, (Tack snälla Micke O) för det:) Så nu kan Micke tämja snabeldraken igen.

Snart fyller min trollunge fyra år med:)) De kommer väl hem här i slutet av juli för att fira hans födelsedag och visa upp lilla Charlie så klart:)) Ska börja leta presenter tänkte jag o högst på önskelistan står spel till Nintendo DS:) Kollade lite igår o jisses vilken djungel med spel. Men fick lite tips av Angelica så det lär ju fixa sig. Längtar snart ihjäl mig efter dom.

Alexandras mage växer så det knakar o det står inte på förrän bebis anländer. Det har varit jobbigt för henne nu med värmen, men idag kan hon då pusta ut för det vara bara 7 grader varmt när jag gick upp i morse. Det är ju bara dryga fyra veckor kvar nu till BF o bebis är fixerad o ligger klar för leverans:) Spännande som bara den.

Nej nu ska jag se om jag får nåt liv i den där jag bor ihop med, så vi får köra igång här o sen få lite ledigt innan jag börjar att jobba på fredag igen....Ha en bra dag....

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar