lördag 16 juli 2011

Grått

Hej!

Usch vilket gråväder det har varit ett par dagar nu:( Den enda som är lycklig över det är väl Alexandra:) Men man får väl pula lite inomhus ist o hoppas på att vädret blir bättre till veckan då jag är ledig några dagar.
Annars har det väl inte hänt nåt speciellt just. Jobbat mest o mellan varven vilat mitt onda skulderblad.
Pratade med svärmor idag om resan till Thailand:) Inte klokt vad tiden tickar på egentligen. Nyss var det ju ett år kvar o nu helt plötsligt bara fem månader:) Det börjar kännas mer o mer verkligt att vi ska ut på semestertripp. Har väl inte så väldans mycket planer förutom sol o bad, men snorkla är nåt jag absolut måste prova på. Skönt o bryta av vintern o komma iväg till solen:)) Troligt datum för resan är nu 27:de december iaf. Vill ju gärna vara hemma över julen med mina nära o kära. Nyår vill jag gärna fira där nere:)
Idag vet jag inte vad som händer o sker. Ska väl plocka lite här hemma innan jag ska iväg o jobba ett nattpass. Sen är jag ledig tills på tisdag o därefter ledig i hela fem dagar:) Funderar på om vi ska hyra oss en liten campingstuga i Orsa då. Mysigt med campingliv i ett par dagar o Orsas är ju kanonfin. Grilla lite, ta nån kall, bada och spela lite minigolf kanske:)
Nej nu är det nog dags för en kaffe igen. Var upp till Alex på en morgonfika men påtåren börjar att trycka på...

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar