torsdag 7 juli 2011

Perfekt

..väder är det för mig nu. Lite mulet men varmt o solen tittar fram då o då:) Både jag o Micke har piggnat till med vilket känns skönt så klart. Jobbade hela dagen igår o när jag kom hem var jag väldigt sugen på att gå ner på Strand Kök&Bar för att titta på Woodpjucks. Men Micke var till Orsa på yran en sväng o när han kom hem tyckte jag att det var för sent för att sticka iväg nån stans. O tur var väl det egentligen för när jag kollade efter så är Woodpjucks ikväll o igår var det *Allsång med Roger Zackrisson* :)) Ikväll kan jag ju inte alls gå ut för jag jobbar ju natt....
Idag har det varit full rulle minsann. Först följde jag med Alexandra till tandläkaren igen. Vi var där i över en o en halv timme..puh. Nu behöver stackarn inte dit förrän nån gång i höst igen. Efter det slank jag in o handlade lite på ICA innan vi begav oss hemåt för lite kaffe. Därefter följde jag med henne till MVC en sväng o när hon var klar kikade jag in på Djurmagasinet för att köpa en aktivitetsboll åt Mario. Hämtade även upp ett par stora säckar med fina kläder som min väninna inte ville ha längre. Det var mycket fint i dom som passade perfekt:)) Tack gumman<3 Nu har jag just gjort lite rullader med gorgonzola o bacon i. Väntar bara på att pommesen ska bli klar så vi får äta. Sen blir det till att slappa en liten stund innan jag sticker iväg o jobbar natt.
Har funderingar på om vi ska hyra en campingstuga nästa onsdag i Orsa. Har gjort det förr under nån yra o det har verkligen varit succé:) Skulle vara skönt o hitta på nåt nu när det är sommar om man har det lite enklare med djurvakt.
Igår var det två veckor sedan vår älskade Snobben flög till hundhimlen:( Jisses vad tiden rullar på fort!! Saknaden kommer aldrig att gå över. Man tänker ofta ofta på honom. Älskade bästa vän<3
Nej nu hojtar Micke att maten är klar så det är väl bara att lyfta på roven....Ha en fortsatt bra dag alla...

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar