onsdag 30 mars 2011

Vila i Frid Linda.

Hej!

Börjar dagens inlägg med att skänka en tanke till Linda jag berättade om sist. Igår eftermiddag orkade hon inte kämpa emot längre utan somnade in med de nära omkring sig. Det är rent ut sagt för jävligt:( Livet är så orättvist. Men nu slipper hon lida längre och jag får hoppas att hon har kommit till ro. Vila i Frid Linda.

Annars lunkar det på som vanligt. Jobbade några timmar igår o när jag slutade på kvällen åkte jag, Alexandra o Marcus o storhandlade. Det var riktigt skönt o knalla runt på Willys i lugn o ro. När vi kom hem så tog det nån timme innan allt var inpackat o nerfryst:) Idag vankas det jobb igen men bara mellan 12.30 -16.30, sen är jag ledig tills på lördag då jag går in några timmar extra från 15 - 20.15. Det börjar kännas att man jobbat rätt mycket nu. Hinner inte ett dyft hemma här, men får ta tag i det på fredag tänkte jag:) Nej nu ska jag se om jag får nåt frukostsällskap. Mina sambosar ligger än, men jag hör att de börjar röra på sig....ha en bra dag i solens sken...

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar