onsdag 23 mars 2011

Några dagar sen.

Hej!

Nu var det några dagar sen jag skrev men det har inte hänt så mycket egentligen. Kan säga att nu tror jag bannemig att våren är på väg. Det har varit riktigt soligt o varmt i några dagar nu o det har tärt på snön en hel del:))
Igår kväll när jag precis tänkte slänga mig i duschen ringde M. från jobbet o undrade om jag kunde komma o jobba åt henne. Klart man ställer upp så jag slängde mig i en bil istället för i duschen:) Måste säga att jag har sovit jättedåligt inatt, vilket var mindre kul:( Men så är det i det här yrket, de flesta nätter är superduperlugna o en del lite mindre. Men allt har då gått galant ändå:)
Från det ena till det andra så är det en sak som gnager i mitt hjärta. Min älskade vovve Snobben. Märkte i början av veckan att hans mage såg svullen ut. Ringde vet. o frågade. Han tror att det beror på Snobbens ep-medicin, för den påverkar ju tyvärr levern. Han sa att jag kunde ha det under uppsikt den här veckan för det kunde kanske ge sig självt. Men jag tycker nog att det verkar lika än:( Kanske lite lite mindre. Han är pigg o precis som vanligt och verkar inte alls påverkad av det. Men får avvakta veckan ut o ev. ringa igen på måndag o få begära en undersökning. Har tankar på om vi måste låta honom få somna in:.( Allt beror väl på vad det finns för behandlingar o sätta in. Har googlat på det o det verkar som om de kan ge vätskedrivande + kalium, samt specialfoder med högproteiner. Men vi får väl höra första vad han tycker. Är det så att han föredrar att låta honom få somna in, så är det ju bäst för vovven så klart:( Men gruvar mig nåt otroligt för det här ska ni veta. Det är ju min bästa vän o följeslagare sen drygt elva år tillbaka....mitt älskade lilla hjärta.
Nej nu ska jag vila en stund, kan vara välbehövligt känner jag. Ha en toppendag i vårens glans..

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar