fredag 4 mars 2011

Förkylt

Hej!

Usch va jag är förkyld:( Än så länge ingen hosta men snorar som få o ont i huvudet. Men varför klaga egentligen när det finns sånt som är värre. Jag är då på benen iaf.
Igår gjorde vi ett ryck här städade och tvättade. Alex o Marcus var så snäll o åkte upp till Ö&B för att inhandla ett nytt torkställ, hade tur det var extrapris på det just nu:)
Idag gick jag upp rätt tidigt, fick ju sova men vaknade av att jag var så täppt o var tvungen o gå upp. En slapp förmiddag där vi kikade på VM i skidor o jag måste säga att jag är såååå less på den där barnungen Northug. Varför inte vara lite ödmjuk istället och kanske bli omtyckt....nä fy för den lede. Efter skidorna tog jag o Alex bussen ner på stan för att shoppa lite. Det var väl mest hon som behövde handla lite. Hittade ett par fina mammabyxor på H&M och inne på Cubus fyndade hon tre linnen för 150:-. Efter det gick vi bort mot vasaloppsmålet o där fyndade vi 14 par motivstrumpor för en hundring, även några godisremmar fick följa med hem:) Till sist gick vi in på ICA för att handla lite mat. Vi bestämde oss för helstekt fläskfilé med klyftpotatis o gorgonzolasås.....jäklar va gott det var:) Nu har Marcus o Alex åkt iväg ut till huset i Våmhus en sväng o själv har jag suttit o kollat websändningen från hockeyn. Jisses Mora gick o vann mot LIF ikväll igen...nu har de vunnit de tre sista mötena o målskillnaden är hela 15-3!!!! Hade tänkt gå ner på Ljungbergs o ta nån öl o sen gå på matchen. Men prioriterar att bli bättre i min förkylning nu för i morgonnatt vankas det jobb igen:) Nu snart ska jag krypa ner o kolla på *Big Brother*, sen kanske nån film innan den där John kommer o kidnappar mig.....ha en fortsatt trevlig helg...

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar