torsdag 31 mars 2011

Ledig dag NOT

Hej!

Idag äntligen fick jag sova några timmar mer än jag brukar:) Vaknade inte förrän runt halvtio...skönt:) Har plockat lite men tänkte ju städa i morgon så det håller sig över helgen. Hade tanke på att ha en riktig slappardag idag. Ta mig ett varmt långt bad o varför inte en cider samtidigt:)) Men se de skulle jag inte ha tänkt. De ringde nyss från bemanningen o det var tydligen kris inatt. O visst ställer jag upp, bada o dricka nån cider får jag göra en annan dag. Det har varit väldigt mycket jobb ett tag nu vilket är skitbra och mer blir det;) Kanoners när lönen dimper in på kontot den 25:de:)) Ska ta en fika nu o sen får det bli en dusch ist. Har lovat att följa med Alexandra ner på stan en sväng o shoppa lite, innan jag traskar vidare mot jobbet. I morgon SKA jag vara ledig, iofs är jag ju det från 11.45 o då ska det städas. Nej som sagt en fika nu o lite Ben&Jerry-glass till det...mums filibabba.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar