torsdag 3 mars 2011

GRATTIS

Hej!

Tänk att idag är det hela 32 år sedan jag for in på Huddinge BB och efter en mycket enkel förlossning fick min älskade första dotter Angelica...32 år sen???????? Det känns som om det vore nyss:) Grattis min älskade flicka på Din dag.
Annars är väl allt som vanligt förutom att nu har även jag blivit dunderförkyld. Trodde nästan att jag klarat mig från att bli smittad av mina sambos, men icke sa Nicke. Började känna av halsen i förrgårkväll när jag jobbade o nu är det däppt må jag lova:( Hade en liten tanke på att gå på tältet ikväll o kika på Larz-Kristerz men blir hemma o kurerar mig ist. Alexandra är ledig idag så det är tänkt att vi ska tvätta o städa här.
Gårdagen var en riktig slappardag. Jag o Alexandra for ner på stan en sväng för att kika lite, men det enda som jag inhandlade var några burkar kattmat och torrfoder. Hon köpte sig en stickning:)) En enkel sådan eftersom det är det första hon stickar. Men jag måste säga att hon är duktigare än jag trodde:) Det ska förhoppningsvis bli en liten vit kofta. Min egen stickning går det framåt med. Har gjort klart bak- och båda framstyckena, började på ena ärmen där jag kommit halvvägs. Hon var så söt igår när hon satt här med sin putande mage o stickade:) Nej nu ska jag bränna en panna lut så man piggnar till sen köra igång....ha en bra dag.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar