torsdag 24 mars 2011

SOL

Hej!

Underbara sol äntligen, äntligen har den börjat värma min frusna kropp:) Usch vilken vinter det har varit. Solen har verkligen tärt på snön mycket den här veckan:)
Annars är allt som vanligt tycker jag. Snobbens tillstånd är väl oförändrat men jag måste väl lite på vad vet. säger. Vi ska ju avvakta o det kunde tydligen ta några veckor om det försvinner av sig självt. Men han är ju precis som vanligt. Äter, dricker o orkar gå på långpromenader. Inget flås o anfåddhet heller som tur är. Men den dagen kommer ju när han får springa på de sälla jaktmarkerna. En sak är då säkert att jag ska ALDRIG skaffa mig någon mer hund.
Har nyss ätit lite lyxfrukost, Micke åkte ner o köpte oss varsin räksmörgås:) Var så sugen på det igårkväll. Men godast är nog laxsmörgåsen ändå;)
Vaknat med huvudvärk idag så nu tänkte jag gå o vila en stund innan jag ska röja lite här hemma. Det vankas jobb inatt igen:)) Börjar 18.25 o slutar 11.45 i morgon. Sen blir det ett till pass på lördagnatt:) Fina lönen i april.
Jäklar va veckorna rusar fram.....nu är det *bara* 10-20 veckor kvar tills jag blir dubbelmormor:))
Marcus bygger på huset så snart är det nog dags för försäljning där. Hoppas de hittar en fin lägenhet, så de hinner fixa o dona tills bebis kommer.
Nej nu ska jag tippa i mig lite till kaffe o sen slå mig ner i soffan en stund.....Ha en fin dag i solen gott folk...

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar