tisdag 15 mars 2011

Lite extra jobb

Hej

Har nyss kommit hem efter att ha jobbat mellan 18.25-11.45:)) M. ringde mig igår o undrade om jag kunde hoppa in eftersom hon var sjuk. Det var självklart att jag kunde:)Bra med lite timmar:)
Ska nog städa lite här idag tänkte jag men först lite vila eftersom jag sovit knaggligt inatt. Kanske gå ut i det vackra vädret en sväng först.

Från det ena till det andra funderar jag en del på hur det går för min svärmor. Nu är ju kärnkraftsfrågan den mest allvarliga:( Hade jag varit hon hade jag stuckit hem så fort det bara gått. Men hon är en rätt cool o envis dam, så hon stannar nog kvar. Hon är iofs. i Hiroshima nu tror jag o det ligger ju sydväst i Japan.

Nu börjar det dra ihop sig till födelsedagar igen:) Min enda o älskade son fyller 25 på torsdag och Alexandra passerar 23 på lördag. Tyvärr kommer inte Jocke upp förrän till Påsk så man får väl fira han då. Men vi ska ha lite tårtkalas här på lördag är det tänkt sen vill jag hitta på nåt kul på kvällen då jag är ledig igen. Jaja det visar sig väl vad som händer.

Nej dags för lite till kaffe o sen får vi se vad dagen har att bjuda på...

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar