måndag 28 november 2011

Läkarbesök


Hej!

Ja idag var det då dags för återbesök hos läkaren. Klart det var lite pirrigt. Men fick ju svar på proverna redan förra veckan o det är väl de som egentligen visar om nåt är galet. När jag kom dit fick jag testcykla. I början gick det galant men efter varje minut så vart det tyngre o tyngre...sista sjätte minuten så fick jag verkligen kämpa för att komma i mål:) EKG:t visade bra både där o det de tog innan testet. Skönt:)) Nu ska jag bara tillbaka om tre veckor o ta om glukos- och kaliumvärdet som båda två låg på gränsen för det tillåtna. Men förhoppningsvis så slipper jag nåt läkarbesök ett år framåt nu:)

Sitter o myser lite nu o tar mig ett glas av den goda mocca/chokladglöggen:)) Få se om jag sätter mig o broderar lite eller om det blir soffhäng.....

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar