torsdag 10 november 2011

Allt som vanligt.

Hej!!

Ja här lunkar allt på som vanligt. Jobbar ju inte förrän på lördagkväll så man har verkligen varit slö den här veckan:) Idag följde jag med Alex upp till BVC med Thea. Lillskrotan väger nu 5960 gram o var 62 cm lång:) Hon växer o frodas med andra ord. Dags för sprutorna var det me:( Klart hon skrek när de sprutade henne. Men det gick över rätt fort o nu får vi hålla tummarna att hon inte får några känningar av det efteråt. Tanken var att vi skulle gå o simma ikväll, men avblåste det då vi inte riktigt vet hur Thea mår. Visst kan Marcus ta henne själv under tiden. Men man vet ju hur man är som mamma själv:)) Vill ju vara med ifall att:)

Annars då? Jo nu är det en hel månad som jag har varit rökfri o ätit nyttigt. Har fan inte fuskat en enda gång. I morse när jag var upp till Alexandra o skulle ta mjölken ur kylen, såg jag nåt gott där inne som fick snålvattnet o rinna till.....morotskaka...mums. Men jag stod emot..duktigt va? Ska alldeles strax gå o äta nu. Idag blir det pannbiffar med lök + kokta grönsaker o sallad. Längtar tills kvällskaffet då jag unnar mig en viktväktarnas smörkola:)) Ikväll blir det väl tvtittandes som vanligt...börjar med halvåtta hos mig o sen fortsätter vi med Anna Skipper...få se om vi ska ladda hem nya Irene Huss med kanske......Ha en toppenkväll...

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar