fredag 25 november 2011

Fullt upp


Hellu!

Ja idag har det minst sagt varit fullt upp. Klev ur bingen halvåtta i morse o gjorde mig i ordning för lite jobb några timmar. Vid halvtio ringde min nya frissa jag skulle testa o sa att hon var sjuk:(( Men va fan tänkte jag...måste ju vara snygg i håret till dopet juh. Sa som det var o hon skulle försöka att ringa in nån polska som tydligen brukar hjälpa henne. Som tur var kunde hon så jag fick behålla min klipptid. Men det är klart tankarna snurrade om man vågade sätta saxen i händerna på någon man inte visste ett dugg om. Men tyckte att hon var rätt så ok. o jag vart rätt nöjd med håret. Kunde nog ha varit lite kortare men hon ville inte det så allright hon fick som hon ville....kanske bäst det:) Efter klipperiet så sammanstrålade jag med Micke för en lunchdate, innan vi begav oss hemåt. Vid fyratiden så åkte jag, Alexandra o Marcus iväg för att duka för dopet. Älskade Tessan kom dit o hjälpte oss med:) Höll väl på o dona i ett par timmar innan vi tyckte vi var klar för stunden. Får åka dit ett par timmar i morgonförmiddag o sätta upp ballongerna, ta fram kakfat, brygga kaffe etc. Det blir nog bra det där till slut.

Ikväll har vi kollat på Idol så klart och nog var det Mollys tur att åka nu tycker jag. Robin var ju helt outstanding ikväll:) Svårt o sia om vem som tar hem skiten. Alex kom ner en sväng för att låna ägg o då nämnde hon nåt om att färga håret. Jäklar.....det hade ju jag helt glömt. Köpte ju färg idag.....Snäll som hon var så slängde hon i färgen åt mig så nu är de gråa håren gömda:)

Ska väl snart hoppa ner i säng tänkte jag. Upp tidigt i morgon o fixa i ordning sig. Ska vara vid Andreasgården redan klockan elva o dopet börjar ett. Sen blir det väl hem o slänga i sig nån mat innan jag tuffar vidare till jobbet för ett traditionsenligt nattpass. Troligen så blir det bio i morgonkväll, Immortalis tror jag den hette. En grekisk sagofilm typ.

Nej nu lite tv-tittande innan John kommer o tar mig...

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar