söndag 13 november 2011

Helgen som gått



Hej!

Ja då har en helg passerat igen då. Det har väl inte hänt så mycket mer än att jag har jobbat o där emellan slappat:) Jobbade natt i natt o igårkväll så var jag o M. på bio med vår vårdtagare:) Såg den norska filmen *Huvudjägarna*, satan i gatan va bra den var. Den ligger högt upp på min topplista ska ni veta. Spänning från början till slut. Även vår vän tyckte den var bra...fick en tiopoängare av tio möjliga:)

Kom hem för en stund sedan o ska snart slänga på en fläskfilè till middag. O naturligtvis så blir det wok till det som vanligt. Det går fortfarande bra med kosten i rökningen...motionen går väl si så där, då jag måste skärpa till mig rejält.

Tänk nu är det snart dags för resfebern o infinna sig. Snart bara sex veckor kvar tills vi lyfter mot Thailand o värmen:)) Känns overkligt måste jag ju säga. Men det ska bli så skönt o få lite sol o semester. Bad o snorkling, god mat o paraplydrinkar på vita stränder....jotack:)) Roligt ska det bli o hälsa på Peter me:)

Nej nu är det dags för lite kaffe....ha en fortsatt bra söndag...själv ska vi se på nya Irené Huss ikväll...

Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar