torsdag 24 november 2011

Svordomarnas kväll.


Hej!

Klev ur bingen runt halvnio i morse för att göra mig i ordning o åka o hämta mamma runt tio. Hon skulle på ett läkarbesök o jag lovade att köra henne eftersom hon har så ont i fötterna. Hade även lovat att handla åt henne under tiden hon var på las. Jag o Micke åkte upp till ICA Maxi först o sen Dollarstore. Där köpte jag tre tavlor till:)) Har nu fem sammanlagt med biomotiv på:)) På em. så fick jag ett sms att tv-bänken hade kommit till Jysk. Åkte iväg dit o hämtade den. Började naturligtvis skruva direkt vi kom hem. Efter en massa icke väl valda, svavelosande meningar och ett ihoprasande av färdig bänk, så fick vi den äntligen på plats. Det vart kanonbra o nu har vi ju även rett ut härvan med tjuvkontakter o sladdar:)

Nej ju blir det soffläge ett tag innan jag ska damma fram snarklådan. Upp tidigt i morgon för en fullspäckad dag som börjar med lite jobb......

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar