onsdag 2 november 2011

Sur o grinig.

Hej!

Ja fy fan rent ut sagt. Idag är det en riktig skitdag känns det som. Sur o grinig på allt:( Ingenting är bra idag känns det som. Satte mig med broderiet med Theas doptavla. Men vilket jävla skitgarn de har skickat med. Det krullar sig o trasslar vid varje stygn o det är jävligt irriterande. Mönstret är skrivet så smått så jag ser inte fast jag använder förstoringsglas oxå. Nej skrev ett argt mail åt dem att ta bort skiten från försäljning o att man egentligen skulle ha pengarna tillbaka. Vet inte om jag ska beställa nåt nytt. Jag kommer ju inte hinna klart det ändå så och sen har ju Fia sytt en tavla till henne. Näää jag får väl köpa nåt, men den stora frågan är vad??!!

Jahapp sen kom posten o spädde på det dåliga humöret. Fick ett brev från af. där det stod att jag var avanmäld för att jag hade missat ett möte. Va fan??? Jag skulle ha varit där den 13:de oktober. Då låg jag på sjukhuset och skulle få åka hem senare samma dag. Jag ringde min handläggare o talade om precis som det var. Jag skulle få en ny tid utskickad men det kunde ta lite tid sa han. Jag har inte fått nåt nytt brev ännu men tydligen har de avanmält mig ändå...grrrrr.....MEN har nu pratat med honom och fixat till det.

Tror att humöret beror på mycket med rökningen o kosthållningen. Känner mig så jävla less på maten med. Men det är ju som det är nu o det är bara o gilla läget.....Nej nu ska jag sätta mig o kika lite om jag kommer på nån doppresent. Sen ska vi väl äta lite pepparrotskött o grönsaker innan jag ska kila iväg för ett nattpass.....

Tjingeling....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar