tisdag 15 november 2011

Härligt väder.


Hej!

Måste börja o säga att jisses vilket härligt väder denna höst har bjudit på. Vi är i mitten av november o om två veckor är det första advent. Än ingen snö o nån plusgrad + sol:) Jobbade i natt o när jag kom hem runt tolv följde jag med Alexandra o Thea ner till macken för att hämta ett paket. Tog en annan väg hem så det vart en rätt så lång promenad i solen. Annars har det väl inte hänt så mycket direkt. Theas dop närmar sig med stormsteg bara drygt en vecka kvar nu. Presenten har då kommit så jag ska införskaffa nåt fint omslagspapper, rosetter o kort tänkte jag. Kul o få träffa alla mina älskade barn igen. Allihopa kommer upp den här gången:))

Tittade på nyaste Irene Huss *I skydd av skuggorna* här om kvällen, men jag tyckte inte att den var nå bra alls. Man kanske har börjat att tröttna på den typen av filmer....inte vet jag. Nej nu ska jag gå o fixa lite middag. Det blir ostfyllda rullader av lövbiff med rostade rotfrukter o grönsallad idag....Ha en fortsatt bra kväll...

Tjingeling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar