lördag 5 november 2011

Grattat kära mor.

Hej!

Vaknat upp till en gråmulen trist dag:( Ja vi är ju i den perioden nu så snart kommer väl snön med. Igår så var det full fart. Åkte först ner o handlade lite, så vi kunde fixa i ordning en kycklingsallad hos mor. Köpte även bakelser:)) Trodde aldrig jag skulle komma ifrån stan. Träffade först Tina o Thomas som jag inte sett på evigheter. Pratade så klart en stund med dem innan jag traskade vidare. Då mötte jag Annike, en gammal klasskompis. Vi pratade oxå ett bra tag o bestämde oss för en fika nån dag så vi kunde få skvallra lite mer;) När vi kom hem till mamma så hämtade vi bara upp henne för vidare färd mot kyrkogården. Skulle ju dit o tända ljus för pappa. Älskade pappa, han ska inte ligga där själv, han ska ju vara med oss tycker man. När vi kom hem så fixade vi i ordning salladen o sen inväntade vi Marcus. Passade på o överlämna presenten under tiden. Mamma vart jätteglad för presentkorten:) Hade en trevlig stund tillsammans med fika som avslutning. Jag var duktig o höll mig från frestelsen att sluka en bakelse:)) Det går fortfarande jättebra med min *nya livsstil*. Snart en månad sen jag rökte sist...bra va??

När vi kom hem så var det soffhäng för hela slanten. Kikade på Idol o änligen for Olle ut kan jag tycka. Gillar inte Moa speciellt men igår var hon så bra, så bra:) Har faktiskt lite sug att åka till Gävle o kolla men jag jobbar ju som vanligt lördagnatt då. Appropå jobb, så ringde de från Örebro i förrgår igen...undrade om jag kunde jobba i Rättvik igår. Men jag tackade nej. Har det så bra på *mitt jobb* och det räcker nog med ett vick. Nej nu ska jag ta mig lite frulle o sen blir det väl promenad.....Alex har äntligen fått sin baddräkt så nu kan vi börja simma med.....Ikväll vankas det ett nattpass......Ha en fortsatt trevlig helg...

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar