torsdag 3 november 2011

Äntligen hemma.

Hej!

Bättre humör idag kan jag börja med o upplysa om:)) Jobbad natt i natt o kom hem därifrån runt tolv idag. Hämtade upp Micke, Alexandra o Thea för en tur ner på stan. Men åkte först upp till Noret o *Lager 70*. Micke skulle lämna tillbaka en tröja som spruckit i sömmen. Ö&B fick sig ett besök oxå...handla tvättmedel billigt där:) Efter det så drog vi ner på Mora igen. Började med att käka lunch på thairestaurangen på gamla Claras. Men blev inte så värst impad. Det skulle vara buffé men det var inte alls mycket o välja på tyckte jag. När vi ätit klart så traskade vi iväg till bokhandeln för att köpa presentkort på Mora Köpstad åt min kära mor som fyller år i morgon. Ica fick sig en visit med. Väl hemma så damp jag ner i soffan o där befinner jag min fortfarande. Ska väl bränna en panna lut snart o se om man vaknar till liv.

Har fått lite hjälp av Angelica på doppresentsförslag till lilla Thea. Hon är verkligen expert o hitta grejer på nätet kan jag lova. Fick hur mycket tips som allra helst....tack så mycket för det:)

Nej nu ska jag nog gå o fixa det där berömda lutet.....sen blir det mys i soffan resten av kvällen.....

Bye...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar