onsdag 19 oktober 2011

Vi går o går o går

Hej!

I morse när jag gick upp för att ta morgonmedicinen vid åtta så stannade jag faktiskt uppe:) Får ju så jäkla dåligt samvete när man sover länge. Gick upp till Alexandra för den sedvanliga kaffekoppen o lite morgongos med finaste Thea. Bestämde oss för att traska ner på stan fram o tillbaka. Alex skulle uträtta ett par ärenden så jag såg min chans o få rulla lite barnvagn samtidigt som jag fick motion. Micke o Mario hängde oxå med ner. Rätt skönt ute men nog är hösten här på allvar nu allt o det står nog inte på förrän snöflingorna kommer dalandes. När vi kom hem käkade jag lite lunch o sen körde jag igång o skriva på häftet till Theas dop. Höll väl på jävlas med det nån timme o svavelluktande svordomar ven genom luften här hemma kan jag lova. Men fick till sist till det o ikväll var Alex iväg o skrev ut det på de fina rosa arken.

For iväg ner för att köpa oss en sallad eftersom jag helt enkelt inte orkade laga nån mat idag. Samtidigt hämtade vi ut Sodastreamern vi vann på Miljonlotteriet:)) Ikväll blir det lite film igen, ska väl fortsätta med Maria Wern o ikväll blir det *Drömmar ur snö*. Kikade på *De stillsamma döda* igår o den var kanonbra. I morgon hoppas jag att komma ur bingen tidigt ska väl fixa veckostädningen är det tänkt. Jobbar ju sen både fredag o lördag iofs två nattpass men ändå....skönt o ha lite städat runt sig.

Nej nu lite grönt thé med en liten klick honung från Stefans biodling....

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar