torsdag 6 oktober 2011

Kanoners



Hej!

Kan börja med o tala om att jag är sååååå himla glad:D Igår fick jag veta att jag ska få gå på ett längre vick på heltid från ev. slutet av januari och ett bra tag framåt:))
Tänk ett schema att följa, när hände det senast?? Kan knappt bli bättre. Jag trivs ju så himla bra med jobbet, min vårdtagare o absolut mina kollegor. Det har aldrig känts motigt att gå o jobba utan man ser fram emot det ist:)) Skönt oxå o veta vad man får för pengar varje månad o röra sig med. Tänk om man kunde lägga undan lite nu o sticka iväg till Mallis nån gång framöver. Ja det är ett toppenbesked måste jag säga...är så glad:)

Annars har det väl inte hänt så mycket intressant direkt. Har varit ledig några dagar nu o bara slappat. Sytt lite på mitt broderi o haft det mysigt i allmänhet. Har nyss kommit hem efter en tur upp till Noret för lite inhandling av mat. Mario fick följa med eftersom han blir världens lyckligaste hund när han får åka mattes vrålåk:) Micke var in på Arken Zoo o tog med honom för att köpa lite godis o ett ben. Mario nosade på ALLT i affären o ville väl helst ha med sig allt hem:) När Micke skulle betala ställde Mario sig upp o satt tassarna på disken, det såg för kul ut sa Micke.

Nu ska jag snart fixa lite taccos o till det ett glas rött tänkte jag. Sen blir det väl Robinson ikväll. Ha en mojsig kväll alla....för det tänker då jag ha...

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar