måndag 17 oktober 2011

Uttråkad.


Hej!

Usch va jag känner mig uttråkad idag:( Är riktigt jävla rastlös. Får just inte göra nåt heller utan att tänka på min handled. Ska ju minst vila den tills på fredag, egentligen till på söndag....men men...10 - 12 dagar sa dom. Känner faktiskt av den rätt så rejält idag. Vet inte om att jag gjort nåt speciellt med den.

Har iallafall varit uppe hos lilla Thea o passat henne medans mamman var på efterkontroll på MVC. Vi hade det jättemysigt bara jag o hon. På slutet började nog tarmen o suga för då åkte händerna in i munnen o hon letade tutte på mig med:) Men det gick så bra så o passa henne. Ska kidnappa henne nån dag o ut o rulla lite vagn tänkte jag:) Ska nog sätta mig snart o göra en matsedel till kommande månad. Blir ju mycket magert nu framöver, tur att det finns nåt glädjeämne i det hela o det är nötter o mörk choklad:) Men bra går det iallafall o nu snart blir det rester sen igår....pannbiff o ett STORT lass med kokta morötter. Så tjingeling på ett tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar