lördag 15 oktober 2011

Det går bra det här



Hej!

Det går riktigt bra det här med ny livsstil:)) Havregrynsgröt till frukost nu för andra dagen o idag hade jag osockrade blåbär på ist. för lingonsylt. Men fy fan för gröt egentligen jag kväljs när jag ska svälja den men va fan det är ju nyttigt. Får tänka på att det är skitbra mot blodfetterna:) Igår vart det fet sill till middag o idag blir det laxknyten med mycket grönt i:) Rökningen går då mycket, mycket bättre än jag nånsin trott. Känner ingenting av nåt sug:))Promenader blir det med. Igår var jag ute först en timme på förmiddagen o knallade runt o även nästan en timme på kvällen vart det:) Idag har vi tänkt o åka till Hemus o sen gå i vasaloppsspåret en bit fram o tillbaka. Annars lunkar allt på i vanlig takt tycker jag. Mår bra, men får fortfarande inte bruka högerhanden som jag vill. Iofs är det ju rätt skönt o få det mesta serverat för sig:)) Bäst o passa på o brodera lite iaf, det får jag ju göra för farbror doktorn. Nej ju ska jag ta o dra på mig lite varma kläder o sen bär det iväg en sväng....Ha en fin lördag, för det tänker jag ha....

Tjingeling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar