tisdag 25 oktober 2011

Full fart.


Hej!

Klev ur bingen runt nio först i morse o missade medicinen med en timme. Tydligen ingen större fara sa sköterskan som ringde på fm. för att höra
hur jag mår o hur det går med de nya livet:)
Gick upp till Alexandra o åt frukost + gos med Thea så klart. Satt väl där en stund o träffade även Alex gamla klasskompis Emma som kom förbi o hälsade på. När jag kom hem ringde det på dörren o där stod Annelie. Hon är hemma ett par dagar från Norge...kul vi träffas ju inte så mycket nu för tiden. Satt väl här o skvallrade en stund innan jag o Micke for upp till Noret för att kika på nya klädaffären Lager 70. Men blev besvikna. Jäklar va dyrt allt var där:( Trodde det skulle vara en *fyndaffär*. Passade även på att handla hem lite mer nötter, wok o lax. Så just nu står det en laxfilé inne i ugnen o till den blir det rostade rotfrukter. Till efterrätt ett glas Paulins druvjuice. Sextonde dagen som rökfri idag och de har även ringt ifrån rökavvänjningen o frågat hur det går. Tror de vart lite impad av att jag verkar klara det så bra.
Har precis städat klart sovrummet. Torkat fönstret o hängt upp nya gardiner även där. Blev rätt bra trots att det var ett par billiga hissgardiner från Dollarstore. Jag tycker inte det är värt o kosta på nå dyrbarheter när man har en katt vid namn Tarzan i huset. Han är mer vild än tam men samtidigt intelligent o så jäkla kelig så man kan ju inte bli arg på han heller....

Nej nu är det nog dags för lite mat, sen blir det en filmkväll ikväll.....

Tjingeling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar