måndag 24 oktober 2011

Lite energi



Hej!

Äntligen börjar jag känna att energin är på väg tillbaka. Har nog varit hängig en längre tid om jag ska vara ärlig. Men förhoppningsvis så är jag på uppgång nu:) Har haft lite jobbig hjärtklappning över helgen men ska höra om det kan bero på den ena blodtrycksmedicinen. Idag känner jag mig jättepigg igen:)) Gick upp rätt tidigt i morse. Tvingade faktiskt inte i mig nån gröt idag utan två falu rågrut med makrill fick bli min frukost o till det en stor balja grönt orientthe. På em. for jag o Micke upp till Noret. Jag skulle bl.a. handla mer Becel Pro-Activ. Kom hem med lite av varje:)) Två par nya gardiner, ljuslykta till köket, massa grönsaker och superjuicen Paulins. När jag kom hem torkade jag köksfönstret o hängde upp de nya BILLIGA panelgardinerna, (kostade bara 40:-). De passade rätt bra tycker jag o duger gott o väl tills Advent då julgardinerna kommer upp. Jul ja.....har bestämt mig för att inte julpynta nånting alls. Endast julstjärnorna o stakarna kommer fram i år. Vi ska ju inte vara hemma så varför pynta för??

När jag var klar med köket så värmde jag grytan sen igår o wokade lite grönsaker. Jäklar vilken god wok jag hittade på ICA Maxi:) )Lotus heter den, verkligen supergod. Nu blir det till att slöa resten av kvällen, ska väl kika på *Pengarna på bordet* och sen blir det väl Maria Wern igen. Så ha en bra kväll....hörs

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar