torsdag 27 oktober 2011

Nåldyna


Hej!

Blev väckt av Alex runt kvart över sju i morse. Vi skulle ju ta sällskap upp till lasarettet. Jag för provtagning o hon för isättning av p-stav. Hade sällskap av Sandra med:) Först åkte vi till MVC där de bedövade Alexandras arm, därefter upp till labb för provtagningen. Men som vanligt tog det lite tid för jag är ju så himla svårstucken. Fyra stycken var det som provade o sticka mig lite här o där och till slut så fick en hål på mig o jag släppte till ett rör blod:) Alexandra hade under tiden gått tillbaka till MVC och jag o Sandra åkte även dit vi med. När sjukhusbesöket var över så stack vi upp på ICA Maxi för flickorna skulle handla lite o även Dollarstore fick sig ett besök. Alex handlade ljusstakar till dopet de ska ha om en månad. När vi var klar uppe i Noret så styrdes kosan mot Jysk. Jag var in o handlade ett bäddset o en extra kudde till jobbet. Bäst o passa på när det är så billigt:) Skönt o ha det gjort oxå, får inviga dem på lördag då jag jobbar natt. Tänkte ta o dammtorka av i v-vummet o hallen nu. Sen är veckostädningen nästan klar förutom golven, som Micke får roa sig med. I morgon kör jag igång med Alex gamla rum tänkte jag......Men först lite mat. Idag blir det lövbiffsrullader med rostade rotfrukter och en massa vitlökssmör...gjort på Becel så klart....

Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar