onsdag 26 oktober 2011

Energi


Hej!!

Ja här flödar energin känns det som:)) Äntligen kan väl tilläggas. Gick som vanligt upp vid åttasnåret i morse. Och som vanligt gick jag upp till Alex för en morgonkaffe. Trollungen sov fortfarande efter morgontuttningen, så vi fick en lång kaffetår innan jag smög in o kikade i sängen. O se där ligger Thea med stora ögon o är klarvaken. Myste lite med henne en stund innan jag tog in henne på skötbordet för lite morgontoalett o påklädning enl. mammans önskemål o mina med för den delen:) Satte på henne en vit body, vita leggings o en vit klänning med svarta prickar på. Så fin så vart hon, men allt klär ju en skönhet sägs det ju;) Hon fick väl vara ren o fin i fem minuter. Sen klämdes det i för kung o fosterland och bodyn färgades senapsgul (som vanligt) o det var bara att byta igen:)

Fick fikabesök av Annelie i ett par timmar, roligt o träffa henne igen o skvallra lite. Efter det så for jag o Micke iväg till Jysk för att inhandla en persienn. Hittade den vi skulle ha o kom även hem med varsitt duntäcke o dunkudde. De har ju rea nu så vi betalade bara 200:-/per set:))

När jag kom hem kände jag hur energin sprutade så jag började torka fönstren i vardagsrummet. Usch vilka stora bökiga rutor det är. Men nu är det gjort och i morgon ska Marcus vara så snäll o skruva upp den nya persiennen där:)) Har nu bara fönstret i badrummet o Alex gamla rum kvar. Sen ska det röjas i lådor o skåp. Och NÄR det är KLART så ska jag börja att få renoverat här tänkte jag:)) Kul med nytt.

Nej nu ska jag nog gå o ta mig en dusch...ska iväg till lasarettet i morgon för ett blodprov på Kaliumvärdet. Efter duschen blir det till att krypa ner under det nya täcket o kika lite på tv eller nån bra film.....

Tjingeling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar