torsdag 20 oktober 2011

Som vanligt.


Hej!

En helt vanlig dag som alla andra har passerar i raketfart. Gick upp o tog mina mediciner men idag gick jag o lade mig en liten stund igen (skönt):)Blev lite sent igår eftersom vi tittade på *Drömmar ur snö* (Maria Wern), det var nog den segaste av dem vi sett hittills tyckte jag. Vaknade av att min dotter ringde o undrade om jag ville ha en fika tillsammans med henne o Julia. Så det vara bara o kliva ur bingen o gå upp dit. Jättekul o träffa Julia o hennes lilla tösabit Nellie, som är dryga tre veckor äldre än Thea. Vi satt väl ett bra tag o skvallrade för glatta livet innan jag bröt upp o gick hem igen. Meningen o tanken var ju att vi skulle uppsöka simhallen ikväll. Men Alexandras baddräkt hon beställt har inte kommit än, så det fick bli en skön uppfriskande promenad på kvällskvisten istället:)) Fortfarande känns det bra med allt *nytt* o rökeriet går utomordentligt bra. Snart 2 veckors rökfrihet:) Käkade lite när jag kom in efter promixen, idag fick det bli enkelt igen...rökt lax o en massa thaiwok. Nyttigt med feta fiskar o gott med:) Men i morgon tror jag att jag ska unna mig en ben- och fettfri kotlett:) Jobba ska jag med göra i morgonnatt. Har bestämt mig för att gå till jobbet i morgonkväll. Det är alltid enklare o motivera sig med motion om man har ett mål. Nej nu väntar den obligatoriska muggen med grönt thé:)) Så jag säger godnatt här i från.

Nattis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar