söndag 16 oktober 2011

Mysig dag.



Hej igen!

Två inlägg samma dygn, inte illa pinkat:)) Vi var iallafall iväg som jag skrev tidigare till Hemus o gick en promenad i skogen med Mario. Helt underbart höstväder ute. När vi kom hem donade vi ihop middagen som bestod i ugnskokt lax, med potatis, sås o kokta morötter. Mycket fisk nu vill jag lova:) När vi mumsat i oss middagen så traskade vi upp till min kära dotter med familj för en liten kaffetår o bebisgos så klart. Jisses vad truten gick på den lilla idag:)) Det var nåt viktigt hon skulle berätta för mormor. Kanske att hon inte fick se på Simpsons när hon ville:)) När vi fikat klart var det bara o dra på sig ytterkläderna för en långpromenad till. Jätteskönt ute även då. Mario tokade sig lite i vanlig ordning o vågade inte hälsa på fåren. Men de var superintresserade av honom iallafall...det så rätt så kul ut:) Ikväll har vi bara haft filmmys. Först såg vi *Det lömska nätet* Irené Huss o sen den purfärska *Tystnadens cirkel* oxå Irené Huss. Gillar de filmerna skarpt. Nu snart är det nog dags o sova tror jag. Så därför säger jag natti, natti o sov gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar