tisdag 6 december 2011

Vaccinerats


Hej!

Kom just hem efter att ha varit o vaccinerat oss. Inte klokt va dyrt de var då:( 1100:- för två små injektioner. Jaja nu slipper man förhoppningsvis hepatit då iaf;) Ja fy va tiden går fort. Idag är det exakt tre veckor kvar tills vi lyfter mot solen. Det är väl med skräckblandad förtjusning man ser fram emot resan. Jag har ju aldrig rest så långt någon gång förut men det lär väl gå bra:)

Hade tänkt o städa av lite här idag, men känner mig inte hundra. Vaknade med ont i ett öra o huvudvärk i morse. Täppt i näsan o kli i halsen me:( Men känner mig inte sjuk så i morgon ska jag ta tag i hemmet här tänkte jag. Skönt o planera in det när man ska vara hemma hela dagen och man inte har några tider o passa.

Ikväll blir det väl o kika på hockeyn på TV. Mora möter Leksand igen:) Heja heja......

Nu lite kaffe o sen brodera lite tror jag.....

Tjingeling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar