tisdag 13 december 2011

Nedräkning.


Hej!

Ja idag känns det som om nedräkningen till resan börjar. Endast 14 dagar kvar innan vi åker mot sol o värme:) Det är fan inte klokt vad fort tiden har gått och speciellt nu på slutet. Ska väl börja o skriva upp så smått va man ska ha med sig. Väskan får väga 23 kilo, som tur är (i allafall när vi ska hem). Det ska bli underbart o få lite sol o värme nu så här mitt i vintern:) Samtidigt kommer det att kännas konstigt att lämna snö o kyla för varmare klimat o sen tvärs om när vi kommer hem. Det jag gruvar mig mest för är resan. Det tar ju dryga dygnet o åka. Vi startar här hemma från järnvägsstationen kl. 10.31 och är framme vid Arlanda strax före två. Där har vi några timmar på oss innan planet lyfter mot Köpenhamn kl. 18.05. Där får vi sedan vänta tills 22.50 innan vi ställer kosan mot Bangkok. Vi flyger hela natten o landar 9.25 svensk tid i Bangkok. Därefter ska vi flyga inrikes ner till Puhket o där anländer vi runt 12.30 svensk tid (18.30 thailändsk). Förhoppningsvis kan man sova ett tag över natten där. Sen när vi ska hem så är det samma rutt o då åker jag o Micke själv...:)) HUR FAN SKA DET GÅ???? :))

Annars lunkar allt på som vanligt. Skulle på hjärtgympa igår, men pratade med hjärtsköterskan om mina två envisa vaglar. Hon tyckte jag skulle avvakta med all träning tills de har gett med sig. Ska försöka bli besvärsfri nu så fort som möjligt nu, så då får man väl vila o sköta om det.

Idag vet jag inte vad som händer direkt. Har ingenting på agendan. Ska väl ringa mor o höra om hon behöver nån hjälp iallafall. Ska traska upp till Alex nu o få min dagliga Theados. Härliga unge, jag skulle kunna äta upp na:) Längtar efter mina andra trollprinsar med, men jag får ta några dagar när jag kommer hem från Thailand o åka ner o hälsa på innan jag börjar att jobba heltid den 30/1.

Ni får ha en toppentisdag o jag avslutar inlägget med att slänga in ett kort på stranden jag snart ska ligga på och det kristallklara tjugosexgradiga havet jag ska doppa min lekamen i:)

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar