onsdag 14 december 2011

Slödag



Hej!

Ja idag vart det en riktig slödag:) Skönt med sånna ibland. Skulle egentligen ha bakat lussebullar tillsammans med Alexandra, men varken jag eller hon hade någon större energi för nåt bak så vi struntade i det:) Däremot så har jag varit o uträttat några ärenden åt mamma ist. Lämnat in en filmrulle bl.a. o handlat lite.

Nu har även kattbebis fått ett nytt hem i framtiden:) Min goda vän Sussie ville ha henne. Där vet jag att hon får det mysigt och kärleksfullt. Men det är ju några veckor kvar än här hemma för henne, busmissen:)

Ikväll blir det väl soffhäng i vanlig ordning men kanske sitta o brodera lite först. Kikade ju på Jägarna 2 i förrgårkväll, jag tyckte den var jättebra. Lite trist bara att man kan lista ut mördaren rätt tidigt i filmen. Ikväll kanske det blir o titta på Faces in the crowd:)

Nähäpp dags för mat....karré o grönsaker med pepparsås....mums

Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar