söndag 25 december 2011

GOD JUL


GOD JUL vill jag önska alla. Lite i efterskott men bättre sent än aldrig. Det är en sak jag inte kan förstå mig på o det är hur F*N man kan bli så mätt av lite mat??? Man äter ju egentligen större portioner vanlig mat varje dag än det *lilla* jag äter av julbordet.:))

Mycket lugn o mysig Julafton igår uppe hos Alexandra, Marcus o Thea. Julklappsöppning o god julmat. Strax före tre så gick vi ner till oss igen eftersom värdparet skulle åka till pappa Tommy o äta julmiddag. Kikade på Kalle så klart men både jag o Micke slumrade till av all julmat:) Tog det bara lugnt innan det var dags o åka iväg för en jobbnatt:)

Håller nu på o stökar lite med packningen. Har ju nästan allt klart jag så jag lär väl få hjälpa min kära sambo misstänker jag....tänk om karlar nån gång kan lyssna på en o göra saker klart i tid så man slipper stressa....men inte då. Men sex på tisdagmorgon ska han gå upp om han ska hinna peta navelludd o kela med katterna tills vi ska iväg med tåget 10.31:))

Slänger in ett kort på den finaste tomtenissan<3

Ha en god fortsättning på Julen....

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar