söndag 11 december 2011

Tredje Advent



Hej hopp!

Ja mina vänner, det är redan 3:de Advent. Tiden går fortare o fortare känns det som. Älskade Snobben har varit i sin hundhimmel dryga fem månader nu, jag har varit rökfri i två, Thea har hunnit bli fyra månader och Charlie är ett helt halvår. Ja tiden rusar iväg o vi med den! Vad har hänt annars då? Knappt nå känns det som. Har haft ett par lata dagar o endast hjälpt min kära mor lite bara. Jobbade natt mellan fredag/lördag o var kors i taket ledig inatt som va:) Gårkvällen tillbringades i skönt horizontalläge framför dumburken. Tittade på *Så mycket bättre* o efter det slängde vi på nya Irené Hussfilmen *Jagat vittne*, den var lika bra som alla andra tycker jag. Kikade på Idol i fredags me så klart. Vet inte vem av dem jag höll på men tyckte nog att Amanda drog det längsta strået. Väldigt speciell tjej o kanonduktig så det är bara att lyfta på hatten o gratulera:)

Nu snart ska vi äta idag blir det kycklingfilé med ris o grönsaker. Sen ikväll ska Micke se *Svinalängorna*, jag såg ju den på bio med Alex o Marcus förut men jag kanske kikar på den igen o håller han sällskap.

I morgon ska man på hjärtgympa med:)) Det blir nog bra bara jag kommer in i gängorna där.....

Ha en toppenkväll..

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar