söndag 18 december 2011

En lugn helg


Hellu!

Ja denna helgen har gått i de rofyllda tecknet. Har inte gjort ett smack vilket känns kanon. Sovit det har vi minsann gjort både jag o Micke:) Slöat i soffan o kunnat tagit powernap precis som vi ville....sånt är lyx:) Idag har vi faktiskt varit utanför dörren. Åkte ner till mamma med ett Aftonblad o lånade en handarbetslampa. Var sen iväg till torget för att lyssna på lotteridragningen Mora Köpstad hade. Men inte vann vi nåt heller...som vanligt.

I morgon blir det att kliva ur bingen bra tidigt o ta sig ner på Mora för lite ärenden. Måste hämta ut mer medicin o inhandla lite mer prylar vi ska ha med oss på resan. Därefter ska jag hämta två julklappar åt de små:) Sen ska vi hämta mamma för vidare färd upp till Noret o handla lite mat. Vi kommer inte att handla mycket alls denna Jul. Men skinka, sill, lax o jansson SKA jag ha resten klarar jag mig utan. Funderar även på om jag ska göra mig till o göra nåt julgodis. Vill testa o göra Rocky Road:) o knäck så klart i sånna fall. I dag är det nio dagar kvar tills vi åker på semestern:)) Jävlar vad tiden rusar fram...snart är vi hemma igen!!

Nej ska nog krypa upp i kökssoffan o brodera lite nu tror jag....ha en skön söndagkväll..

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar