fredag 23 december 2011

Tre


dagar kvar nu:)) Inte klokt. Var o handlade det sista medikamenterna idag o även stödstrumpor eftersom min kära dotter inte hittade sina. Tror jag har kommit ihåg allt nu. Det enda som ska göras är att tvätta vindjackan jag ska ha på mig. Konstigt o ha sommarkläder på sig mitt i vintern:))

Är nästan helt klar nu inför Jul. Ska bara trilla lite köttbullar nu, sen är det fix o färdigt. Ikväll ska vi upp till Alexandra o Marcus för uppsittarkväll med lite pepparkakor+ädelost, julmust o bingolotto. I morgon går vi dit upp igen på fm. Äter lite jullunch tillsammans o myser. Kalle o hans vänner ska vi så klart se o efter det så går vi hem igen för Alex med familj ska till hennes pappa o själv ska jag jobba natt.

En lugn Jul med andra ord.....Nä dags för köttbullar...

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar