onsdag 3 juli 2013

Härliga dagar

Hej!

Måste ju säga att hittills är jag helt nöjd med denna sommar. Det kanske kunde vara lite varmare, men helt oki ändå bara solen skiner:) Var ledig i helgen som var. Eftersom jag inte fick någon sillsnaps på Midsommar, så lagade vi lite god sommarmat och åt på fredagkväll. Jag skulle nog kunna leva på sill, lax, gräddfil, rödlök och färskpärur:)) På lördagen skulle jag egentligen till Garsås o Marita på 50-årsfest, men så vart icke fallet. Hade känt mig lite låg i flera dagar och på lördagförmiddag bröt det ut. Sorgen efter mamma kom helt plötsligt ikapp och jag bara grät o skakade. Trodde det skulle gå över men jag höll på så hela dagen fram o tillbaka:( Man är inte så stor o stark som man tror och det känns. Det har ju varit en jobbig tid för oss alla under mammas sjukdom och speciellt sista halvåret. Men nu känns det bättre iallafall o lördagskvällen spenderade jag istället på min altan och läste boken jag lånat av Jessica. Lilla mamma ska vi urnsätta nu på fredag.


Annars har väl det inte hänt nåt mer än att jag jobbat ett par dagar o är nu åter ledig fram tills fredagkväll. Ska bara njuta av ledigheten har jag tänkt....måste boka biljetterna till Gotland med.....nej nu ut i solen igen....

Bye!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar