tisdag 25 juni 2013

Lite kalas.

Hej!

Midsommardagen blev en lugn tillställning med ytterligare 12 timmars jobb:) När jag slutade var det bara o hasta hem för lite pudring av näsan o klädbyte, det vankades lite fest:) Marcus fyllde nämligen 25 år igår och firade det lite i lördagskväll:) Vi var inte så många, Sandra&Johannes, Olof&Madde, Fia&Micke, jag&Micke, födelsedagsbarnet&sambo, samt Milla och Bella. Vi hade jättetrevligt med lite kubbspel och trädgårdshäng. Nya hammocken som vi skramlat till invigdes med så klart. Det blev inte så där jättesent utan var nog hemma mellan halvett/ett.





Skönt att vara ledig i söndags iaf:) Det kostar ju på att ligga på topp liksom. O det vankas ju en till fest, 50-års kalas i Garsås på lördag:)) Annars har det väl inte hänt så mycket mer än att tagit vara på det fina vädret. Hängde med Alexandra till las. igår när hon skulle kolla sin hörsel, samt öron o näsa. Passade Thea under tiden. På kvällen var vi in till Marcus o Alex på födelsedagstårta:)


 Idag har jag mest legat i solen o njutit. Sommaren är väl en härlig tid. Känner redan vemod att det går mot mörkare tider igen:( Vintern är för hemsk tycker jag, kyla, snö o is är inget för mig. Nej nu ska jag ta o sparka igång Micke så han börjar laga mat, sedan vankar ett nattpass på jobbet. 13 arbetspass innan jag går på semester nu:)

Tjingeling....





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar