tisdag 16 juli 2013

Nice weather..

Hej!

Har haft en härlig helg med sol, grill, några kalla och umgänge med några hjärtan i mitt liv:) På fredagen så slappade vi bara på altanen jag o Micke, tog det lugnt och inväntade lördagens *partaj* (som kom av sig). Men så skönt och vara ledig som jag är ibland. Tycker schemat vi har är kanoners för att vara heltid:) Lördagen kom och jag hängde med Alexandra, Marcus o Thea ut o handlade lite...innan vi for hem så fick sig glassbåten ett besök. Där vart det varsin iskaffe:)

 På em. kom Annelie från Norge och vi började grilla. Åt o drack och hade det jättetrevligt, ända tills Alexandra for upp på akuten med sin yrsel o svimningskänslor. Jag o Annelie hade en tanke på att gå ner på Masala eller campingpuben, men av förklarliga själ så försvann mitt partyhumör rätt fort, så vi gick hem istället jag o Micke. Som vanligt var *allt bra* enl. läkaren, men hon har ju fått en remiss till MR iallafall. Nerver sitter troligen i kläm bak i ryggen. Så nu får de kolla upp det + hur hennes skolios ser ut. Det vart med andra ord en lugn lördagkväll, men rätt mysig ändå så länge det begav sig.


Nu är jag inne på min sista vecka innan semestern. Har jobbat inatt o när jag kom hem så drog vi ner till Åmåsäng för att bada jag, Alex o Thea. OCH kan ni tänka er....jag har doppat mig!!!!!!  Herre jisses...jag kan tala om att det var KALLT i vattnet för en badkruka som mig, MEN jag doppade mig. Kan ju inte vara en fegis när man har vattendjuren med sig direkt. Thea älskar o bada och är inte ett dugg sjåpig fast det är så jä..a kallt. Hoppas det blir varmare på nätterna nu så vattnet blir varmare. Undrar hur det är på Gotland när vi kommer dit och ska bada i havet??? En sak som är lite roligt är att jag har badat före Micke i år...hihi....


Vårt fina bad Åmåsäng


Sand mellan tårna


Min älskade sommarflicka


Nej nu blir det o värma lite rester sen gårdagen o sen sätta sig ute i solen en sväng till.....have a nice day ......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar