fredag 5 juli 2013

Fredag igen

Hej!!

Ja då var det fredag igen. Veckorna rusar verkligen på i jetfart. Idag är det oxå lite mulet o grått. Men det ska ju bli riktig sommar nu har de lovat:) Idag ska vi iväg och urnsätta mamma:( Samtidigt som det känns konstigt ska det även bli skönt. Sen är det bara bouppteckningen kvar. Det ska bli skönt och få sätta punkt och få börja det riktiga sorgearbetet. Efter urnsättningen så tänkte vi gå en sväng på marknaden och kika lite.      och ikväll vankas det ett nattpass.

 Jag har haft några sköna dagars ledigt och nu är det *bara* 9 arbetspass kvar till semestern:)) Jag har bara slappat de här lediga dagarna....kanonskönt. Haft små sovmornar och gått runt o lodat i allmänhet:) Boken jag läser är hur bra som helst, man bär med sig den vart man än går typ:) Tänk hur man föreställer sig omgivningen och personerna i böcker man läser. Jag blev rätt snopen när bilden av Mr. Grey visade sig likna min föreställning nästan på pricken.  Igår tog vi fram barnet inom oss jag o Micke och tittade på den animerade filmen *Rio*, den handlar om en kidnappad blå ara. Det är nog en av de bäst gjorda animerade filmer jag sett. Rolig var den med:) Nähäpp nu dags för duschen o sen iväg....ha en trevlig fredag där ute....

Bye!


Mitt nya herrsällskap!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar