tisdag 21 augusti 2012

Trevligt...

Halloj!

Helgen drog förbi i en väldig fart tyckte jag. Jobbade ju min långdaghelg vilket gick galant:) Men nog är man rätt trött när söndagkväll kommer allt.

Igår så hade jag tänkt mig en sovmorgon, men vaknade av att det gjorde ont i revbenet och då är det bara o kliva upp o mjuka upp sig lite. Jag har ju blivit mycket bättre, men är på långa vägar inte bra. Det tar ju tid sägs det innan det är läkt. Tog en morgonkaffe med Marcus, som nu är hemma och är pappaledig när Alexandra har börjat att knega igen. Följde även med honom upp till ICA Maxi o handlade lite. På eftermiddagen kom min älskade son med fästmö och hälsade på. Vi var bjudna upp till Alex o Marcus på middag allihop, även lilla mamma kom. Alex var ju i Gåstjärn i fredags på firmafest o fiske, så nu kom hennes storfångst till pass. Jättegod regnbågsforell med färskpotatis, en kall god sås och brytbönor bjöds det på. Till efterrätt hade Marcus gjort vaniljpannacotta...mums....Umgicks några timmar innan det var dags o bryta upp.
Väl hemma vankades det TV-kväll med stort T:)) Höstens alla program börjar ju nu. Vi började med *Halvåtta hos mig*, för att sen titta på *Färjan*. Efter det så blev det så klart *Dallas* för att avsluta denna kväll med reprisen på *Robinson* :)) Så kommer det att se ut hela veckan typ:))


Idag ska jag plocka lite här o sen iväg för ett nattpass på jobbet. Har bara två nattpass den här veckan.....

Have a nice day!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar