torsdag 16 augusti 2012

Inte haft tid

Hej!

Har inte haft tid att skriva något på nån dag. Det har varit full rulle:))
Jobbade natten mellan måndags och tisdags. Kom hem runt tolvrycket och slängde av mig kläderna direkt för att inta min härliga solstol:)) Låg nog nästan fyra timmar på baksidan och njöt:) Äntligen lite härlig sol och värme:) Samt att man blir brunare och brunare. Bra med grundbrännan från Thailand!
Onsdagen kom och med den ett strålande sommarväder igen...gick ut o la mig några timmar för att lapa lite sol. Efter det så vankades det ett litet kalas för att Jack och Thea har fyllt år. Så kul o träffa dem igen. Tyvärr hade inte jag nåt paket med åt min femåring, MEN det kom idag med posten och det visste vi då det var ett spel, Super Mario 2 till hans nya konsol Nintendo 3D. Spelet släpps nämligen inte förrän i morgon, men skickas ut så man fick det idag. Av Alex o Marcus fick han Super Mario Cart:) Lilla Thea fick en rolig vimpel som man ska hänga i taket och sen jättefina kläder från Villervalla. Vi umgicks några timmar och tyvärr så var jag tvungen och gå hem för lite matlagning innan jag skulle iväg o jobba natt igen. Skulle ju egentligen vara ledig, men hon som skulle jobba åt mig var sjuk:( Så det var bara o sticka iväg det o göra sitt pass.
Inatt som va har jag knappt sovit en blund. Revbenet har spökat rejält igen. Vet inte varför jag får så där jätteont mellan varven...men men...det är då på bättringsvägen iaf:) Åkte förbi mamma o hjälpte henne lite med städning på altanen innan jag fortsatte hem för att bara slänga av sig paltorna o klämma in sig i baddräkten. För nu skulle här badas på Playa el Kråkberg. Vi var väl där i ett par timmar men sen fick vi ge oss p.g.a. massor av ettriga getingar:( Men det var kul o träffa dem igen och umgås med två av mina älskade flickor med familjer. På måndag ska vi träffa prinsen min...han kommer nu till helgen med då ska de till Krångdalen med sin far. Nästa helg kommer Tessan oxå upp....härligt:))
Ikväll har jag suttit och skrivit reseplanen för vår kommande semesterresa med våran vårdtagare. I mitten av september bär det iväg några dagar. Det blir nog både spännande o himla roligt.

Nehej...nu ska jag hoppa ner i lopplådan. I morgon flyttar jag in på jobbet över helgen men kommer iallafall att sova hemma. Kör min 36-timmarshelg. Hoppas på bra väder så vi kan vara ute iallafall......

Tjingeling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar