måndag 6 augusti 2012

Grattis igen...

Hej!

Har inte hunnit skrivit nåt under helgen så här kommer en liten uppdatering dag för dag vad som har hänt.

Lördag:

Börjar med att gratulera min älskade trollprinsessa på hennes 1-årsdag idag:))


Jobbade på natten där och runt halvett var jag på väg o ringa in någon för att kunna fara upp på akuten och få smärtstillande. Jag vet inte varför jag hade så ont i hela vänster sida på bröstkorgen. Möjligtvis om det berodde på att jag suttit still på bion på kvällen innan. Men jag bet ihop o försökte o sova istället och på morgonen kändes det lite bättre. Bion ja....jag o Sofia var med vår vårdtagare på Madagaskar 3. Tur att vi har barnasinnet kvar alla tre:)) Filmen var jätterolig och väldigt, väldigt välgjord med många roliga 3D-effekter.

När jag slutade så var det bara hem för en dusch och sen hämta mamma inför stundande ettårskalas:)) Trollprinsessan var på ett ypperligt gott humör och det märktes att hon visste om att hon var dagens medelpunkt. Tokade sig och skrattade hela tiden. Presenter fick hon med så klart....av mig o Micke fick hon en skrållandocka, ett litet pussel och en matta till rummet. Det vart ett jättetrevligt kalas med mycket gott fikabröd och många som kom o ville uppvakta.
När jag kom hem vart det en powernap eftersom nattens sömn inte var så bra. När man piggnat till igen så gick åter upp till Alex o Marcus, men nu för att spela sällskapsspel i glada vänners lag:)) Först spelade vi nåt som hette *På fem sekunder*, det var väl inte direkt nåt partyspel. Efter det började vi spela *Trodde du ja*, det spelet var riktigt roligt:)) Tiden går fort när man har roligt så jag tror klockan var runt två när vi kom i säng.




Resten av helgen slöade vi mest o inatt som var jobbade jag igen. Är nu ledig tills på onsdagmorgon:) I morgon tänkte jag försöka att städa av här. Få se om revbenet vill det med....

Nää nu en kopp chokladthe o sen lite TV innan man ska sova....

Tjingeling...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar