onsdag 29 augusti 2012

Envis



Hej!

Ja de va då en envis jäkel jag fått under ögonlocket. Tyckte ju det vart bättre så jag bestämde mig ju för att jobba. När jag vaknade igårmorse var det ondare men inte igenmurat. Cyklade till jobbet på världens mest tröga cykel o jag trodde ögat skulle komma ut när jag kom fram:( Men jobbade i allafall och vi höll oss till lugna aktiviteter denna dag:) Värst var det när jag skulle hem, regn, motvind o fortfarande denna jävla cykel:(( Men hem kom jag! Tackolov är jag nu ledig tills fredagkväll så förhoppningsvis så hinner fanskapet försvinna, om inte så lär den väl minska iaf. Tycker det borde räcka med krämpor ett tag nu. Först revbenen och hör o häpna, det känns mycket, mycket bättre i dem. Sen en sak jag inte skrivit om här, men upptäckte en vecka efter piruetten i hallen, en rätt så stor knöl längst ner i höger bröst. Det var även ett stort konstigt blåmärke där. Klart tankarna kommer på bröstcancer och man googlade tills man var säker på att det var det jag drabbats av. Samtidigt var det konstigt med blåmärket tyckte jag, så jag beslutade mig för att avvakta augusti ut. Nu är knölen så gott som helt borta, så troligen smällde jag i även där utan att märka nåt. När nu det har blivit bättre så får man en vagel....skit. Joooo man ska inte klaga egentligen för det finns ju värre, men ändå, man vill ju vara piggelin o må bra.

Tänkte gå ut o lägga mig i solstolen idag, men då talade min f.d. granne om att det var inte alls bra för vageln. Den kunde tydligen frodas mer och bli ÄNNU större. Det var nog den sista chansen att sola för den här *sommaren*:( Har tänkt nu när jag är lite ledig att kika över vad jag ska packa med mig när vi drar till huvudstaden om två veckor. Det ska bli kul o åka iväg några dagar och jag misstänker att vi kommer att bjuda och bjudas på många glada skratt:))

Nej nu dags för lite mer dumburk innan det är dags o dra täcket över huvudet....

Godnatt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar