torsdag 2 augusti 2012

Precis....



...som vanligt är det. Ingen större sensation har inträffat.

Det gick rätt ok att jobba men nog fan känns det allt:( Blir nog aldrig smärtfri igen känns det som. Sova på nätterna är en konst. Bara att hitta en sovställning som är någorlunda skön och inte inkräktar på mitt revben är en bedrift:

( I tisdags var vi till kyrkan på en rätt ok konsert. Det var *Svenskarnas dag* flickkör från Minneapolis som var här på besök. En kör som funnits i 45 år och startats av en svensk där nere och alla körmedlemmar är svenkättlingar. De sjöng en massa svenska visor och även nån amerikansk bjöd de på.




Har nu varit ledig i ett par dagar och i vanlig ordning så har jag vilat mina revben...ja MINA. Tror nämligen att det är fler än ett som är av, tror även att nåt ben i ryggen är paj med:( Tur att det är OS på TV hela dagarna/kvällarna och att vädret är uruselt samtidigt. Sverige har då lyckats få två silver hittills... Det är i två sporter som jag inte har sån stor insyn i och vet ej konkurrensen direkt. Men det är väl bra gjort o få medalj i ett OS.

Har iallafall varit o köpt present till trollprinsessan som fyller år på lördag. Skitsvårt tyckte jag att det var. Mycket enklare o köpa till mina små gossar ju. Men det blir nog bra i slutändan får vi hoppas.

Nej nu ska jag doppa ner mig i soffan igen o glo på TV...I morgon vankas det ett nattpass igen...jäklar va veckorna tickar på fort....

Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar