måndag 27 augusti 2012

Trevligt besök.

Hej!

Några dar sen sist nu då, men det har väl inte hunnit hända så där vådligt mycket direkt.

I fredags kom Ullis o Danne från Stockholm:) De kom runt tiotiden på kvällen, så vi satt bara o pratade en stund innan vi allihopa gick till sängs. Lördagen kom o gästerna begav sig först ner på Mora en sväng o sen vidare till Ullis bror med fam. De kom hem på en snabbvisit för att duscha o byta om för sen vankades det guldbröllopsmiddag med päronen. Själv så slappade vi bara o kikade på TV. När de kom hem spelade vi lite kineckt bara för att visa Daniel, då han funderar på att köpa ett X-box 360. Vi hade en jättetrevlig helg de få timmarna vi sågs:)
Igår kom älskade Therése o Johan och hälsade på. Det var på tiden jag fick krama min fina flicka igen:) Men tyvärr så varade besöket bara ett par timmar innan det var dags för dem att ställa kosan mot Göteborg igen. Måste försöka att åka ner o hälsa på dem innan det blir vinter.


Idag skulle jag egentligen ha jobbat. Men har haft ont i ögat några dagar och har en vagel i ögonvrån. I morse vaknade jag tidigt av sprängande huvudvärk och ett igenmurat öga. Nu först har jag fått upp svullnaden och tror att den spruckit då det rinner ur ögonvrån...äckligt....Men gör så klart mindre ont nu när den har tömts. Så jag räknar med att kunna jobba i morgon iaf...

Nej nu lite kaffe kanske....

Tjingeling.

1 kommentar:

  1. Fan ta dej att du lade ut just det där kortet gumman :-P Tack för att vi fick bo hos er.. Synd att vi inte hann hitta på så mycket bara
    :( Får blir en annan gång :)Kram

    SvaraRadera