torsdag 19 januari 2012

Sol o Bad



Hej!

Sakta men säkert så börjar vi komma in i rätta gängorna igen känns det som. Har börjat att acklimatisera sig så gott det går i den här tråkiga årstiden.

Stack iväg o storhandlade igår när vi vaknade. Var först på ICA Maxi åt mamma, sedan Dollarstore för inköp av städprodukter o sist men inte minst till Willys. Trodde där skulle sluta på ca: 2000:-, så döm om min förvåning när det bara gick på 1200:- :)) Ibland får man mycket för pengarna. Spelade även Lotto o köpte en Harry Boy tills på lördag. Nu jävlar ska vi vinna storkovan så vi kan sticka iväg igen...haha...

När vi kom hem tog det ett bra tag o plocka in allt o när det var gjort så var det dags o åka till simhallen med Alexandra. Det är nästan så man skäms o säga det, men jag har inte varit där på minst 15 år:) Började med att sola i deras ståsolarium. Väldigt praktiskt då det bara tar fyra minuter per polett (jag köpte två), sedan blir man mer jämt solbränd med. Alexandra solade hon med. Sen var det då dags o doppa sig....men det var faktiskt varmt i vattnet. Bestämde oss för att börja denna första simdag med 500 meter. Kanske inte så bra o slå till med det dubbla så här i början. Det gick jättebra o simma o inte ett dugg jobbigt. Nu hoppas jag vi fortsätter med det här minst en gång i veckan för det var sååå skönt:)

Nu strax ska jag gå upp till Alexandra o passa Thea medan hon kör Marcus till jobbet. Hon måste ha bilen senare idag när de ska på babysim i Rättvik. Jag o Micke följer nog med och håller henne sällskap, då hon inte gillar att köra så långt själv. Vi kan ju ta en fika under tiden medan vi väntar på henne......Ha en bra dag gott folk...

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar