torsdag 19 januari 2012

Sol o Bad igen.


Hellu!

Var då upp till Alex o passade Thea medan hon körde Marcus till jobbet i morse. Trollprinsessan herself var så snäll som vanligt. När mamma kom hem så sov hon igen:)) Alex tyckte att jag o Micke oxå kunde bada så sagt o gjort packade jag badväskan för ett andradageniradbad:) Jisses va varmt det var i vattnet när vi skulle doppa oss. Precis som att bada i badkaret hemma, 34 grader var det:) Vi simmade bara några längder o tittade sedan mer på när Thea plaskade o höll på. Ungen älskar verkligen o bada:) Passade även på lite sol idag igen. Vet ju inte när det blir nästa ggn o idag tog jag 16 minuter i ett vanligt liggsolarium. Bäst o underhålla solbrännan:))

Nu ska vi snart äta och idag blir det samma som igår, Alex goda pastasås:) Efter det ska jag krypa ner under täcket o kolla lite tv resten av kvällen. Blir väl som vanligt att man somnar vid 21:( Igår somnade både jag o Micke efter Mästerkocken. Vaknade halvfem i morse o släckte alla lampor o stängde radion. Tänkte sova en stund till men icke sa nicke......så jag misstänker att det blir tidigt godnatt ikväll igen. Ha en fin torsdagkväll alla....

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar